Succesvolle buurtavond glasisolatie

gepubliceerd
20 juni 2026, 09:00

Donderdagavond 28 mei was onze eerste buurtavond over glasisolatie. Het was een goede opkomst! Naast de 6 buurkrachtleden en de Gemeente Goes kwamen 15 bewoners in Wijkcentrum De Spinne bijeen.

Tijdens de avond gaf Michel Sinke van Melieste Glas een presentatie over de voordelen van HR++- en tripleglas. Want goede glasisolatie doet meer dan je energierekening verlagen. Het vermindert tocht en zorgt voor meer comfort in huis. De sfeer was goed en bewoners kregen de ruimte om vragen te stellen. 

Van de 15 bewoners hebben er 10 een interesseformulier ingevuld. Hiervan zijn door de leverancier 7 gesprekken ingepland en 6 offertes uitgebracht. Inmiddels heeft dit geresulteerd in 1 concrete opdracht.

Op de hoogte blijven?

We staan niet stil. In het najaar volgt een vervolgactie. Wil je de ontwikkelingen zoals toekomstige projecten volgen? Meld je dan aan via: Samen aan de slag in Goese Polder gebruikt zijn Buurkracht